sunnuntai 25. elokuuta 2013

Vihdoinkin istumaan! :D

On ollu taas meno päivä, enkä valita! :) 
Eka töihin kymppiin ja sieltä pois kolmelta. 
Siinä ajassa olin syöny n.100grammaa raejuustoa ja yhden palan suklaata + kolme kuppia kahvia ja puoli litraa vettä. 

Töistä lähtiessä huomasin että Lartsan vasen sivupeili oli menny rikki :( Siin on alusta asti ollu halkeama ja nyt se oli sitten tippunu sinne sisälle se peilin pala. Pitää se joku päivä korjauttaa.. 
Kotiin päästyäni suoraan suihkuun ja itteä vähän ehostamaan. Oltiin Saran kanssa sovittu reffit. ;) Sen takia oli vähän kiirus pois töistäkin.. :D Sara tuli eka tähän ja naurettiin vanhoille kuville xD Että oon ollu edustava teininä, ei voi muuta sanoa. En kerenny syömään mitään muutaku pari nuita nellie karkkia ja join yhden sugarferee batteryn ku lähettii kohti Keskistä. 
Mentiin tota oikoreittiä kävellen (!!! :D ) joka menee junan raiteiden yli. Siin sitte pälpätettii kovasti ja mentii yhden varaosa (??) liikkeen pihamaata kohti ku siitä pääsee läpitte kätevästi. Sitte Sara säpsähti jotain ja sain melkeen sydärin ku katottii mitä siellä puskan juuressa makas. Liikkumaton mies! Eka ajatus oli että "Ei kai se oo kukaan tuttu? Ei kai se oo kuollu??!". Oli pienet paniikinomaiset tunteet pinnas. Lähestyttiin miestä ja sit se säpäsähti yhtäkkiä hereille ja kysyttiin että onko kaikki kunnossa. Sano vaan vähän lepäävänsä. :D Oli kyllä paikan valinnu ku siitä kuitenkin kulkee paljon keskisen työntekijöitä ohitte. 
Kerkesin tossa jo vähän hipaloimaan puhelinta että jos pitää alkaa soittaa lanssia paikalle. Onneksi ei tarvinnu. Annettii sen sitten levätä siinä. Ei sitä siin enää ollu ku tultiin pois kaupasta. :) 

Käytiin Saran kanssa eka Nahkapaikassa.. Ja voi kiesus mitä ihania syys- ja talvikenkiä sinne oli tullu ^___^
Olin eka että en kyl osta ku justiin oon yhdet ostanu... mutta kuinkas kävikää :D 
Uudet rakkaudet sai paikkansa mun kenkäkaapista :)

Tavarapuolelta sitte lähti mukaan mm. uus kynsilakka ;), naamarasvaa ja laastaria :D Täällä kämpäs kummasti tota laastaria kuluu *köh* 

Kaupasta sitten meille vielä paistattelee päivää etupihalle ja puhumaan kaiken näkööstä, oli kyl ihanan lämmin päivä ^^, 
Saralta sitte maistoin yhden suklaanapin, nam! :) 

Saran lähdettyä seittemän maissa päätin lähtee kotona käymään. Eka kyl vähän ruakaa naamaan. Sen 100grammaa raejuustoa ja parit karkit taas. Ja vettä. 
Lartsan nokka kohti Töysää. Ja Liekki oli mua rapuilla vastassa tosi väsyneen näkösenä :( Otin sen syliin ja olin että ei helvetti, tää katti on laihtunu iha sikana. Selkäranka tuntu aivan samperin hyvin ja lantiolle oli tullu taas se kuoppa.. :( Punnitin Liekin. Paino henkilövaakan mukaan vaan 3kg! Viimeks ku sen punnitin nii oli painanu 4,5kg... Äitee sitte sanokin että se nukkuu tosi paljon ja ei oikeen syä. Laitoin sille ruokaa mutta ei se sitä oikee syäny.. :( Pitäis vissii käyttää lääkärissä, on se sen verran  vanha jo että olis hyvä käydä. Koskahan viimeks on käyny... :/ 

Isoveikalle vein samalla prinsessa cupcakeja. ;) Semmosia missä oli pinkkiä vaahtoa ja strösseleitä päällä. :D Maistoin vähä sitä vaahtoa, oli aika imelää :D 
Nii ja toki piti sitte maistaa äiteen tekemää jotai ananaspiirakkaa.. Oli kuulemma 6h menny sen tekemiseen. :D Oli se kyl hyvää, tuli aika kahvimainen jälkimaku. :) 
Sitten äitee näytti mulle yhtä hametta mikä oli alunperin siskolle ostettu kaaauan sitten. Sitä oli hakaneulalla kutistettu, joten hakaneula veks ja eiku kokeileen! Ja mä oon tota hametta kuolannu nii kauan ku muistan ja nyt se meni päälle, ehkä on jo vähän isokin :o 
Taitaa mennä hame heti ensviikonloppuna koeajolle ;) 
Nakkasin vielä suuhun pienen palan lihaaaaa >:)  ennenku lähin ajelee kohti Tuuria.
Nii ja nappasin yhdestä kukkasesta kuvan, oli nii pirun nätti ^^

Aika jännä vaikka noi vähän oon tänää syöny nii nälkä ei oo missää vaiheessa ollu :o Mutta kuitenkin, vois vielä jotain maistella tänään, ehkä tota lohta joka on tuolla jääkaapissa jonkin aikaa jo odottanu...

Mutta kaiken kaikkiaan, ihan loistava päivä, jakso töissä olla ja töiden jälkeen vielä pariks tunniks kaupoilla hyvässä seurassa ^^,  Nyt sitten alkaa vaan se oikea laihduttaminen kun nesteet on saatu nyt pois edestä. :) Toivottavasti tua lenkki into vielä pysyy. :)



2 kommenttia:

  1. Mulla on tismalleen toi sama hame! Outo sattuma ku mulla oli se muistaakseni päällä ku olin ekaa kertaa Nummirockis eli 15 vuotiaana eli siitä on aika kauan ku se on ostettu. :D Se on ihana hame. <3
    T. Virpi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on siitä kyl monta vuotta ku tua siskolle hankittii :--D Ja varmaan kertaakaa käyttäny x)

      Poista