keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

End of an era.

Heyy! 

Ollut vähän hiljasta taas. Olin tossa viime viikolla kahdella antibioottikuurilla eli suoraan sanoen elin vessassa koko viikon. :D Kaikki mitä söi meni suoraan läpi, nam!
Seuraavasta tekstistä tulee todella sekavaa, mutta yritän olla selkeä. :D 

Tässä kahden viikon aikana ja varsinkin näinä kahtena viime päivänä oon saavuttanu mielenrauhan. Voi kuullostaa tekosyiltä ja laiskuudelta, mutta eihän mun ollutkaa tarkoitus saavuttaa mitään fitnesskisakuntoa tms. 
Oon päättänyt lopettaa tämän laihduttamisen. Tai ainakaan se ei ole enään pääprioriteetti. Tossa eilen järkytyin niin kovasti tosta mun vatsasta ku tein lankkua. Otin siitä kuvankin mutta en tiiä kehtaanko laittaa sitä tänne? Kun tua vatsa mulla eniten on tuottanu päänharmia tän koko projektin aikana kun aina haaveillu siitä litteästä vatsasta. Eilen sitten tajusin etten kyllä tolle saa enään laihduttamalla mitään tehtyä. Nimittäin tua mun vatsa on oikeestaan vaan löysää nahkaa. Vaikka kuinka veti vatsaa sisään ja jänniti vatsalihaksia niin semmonen kahden nyrkin kokoinen nahkasäkki siinä roikkuu. Seistessähän se näyttää ihan läskiltä ja näin mutta kyllä se suurimmaksi osaksi on nahkaa. 
Että nyt sitten ollaan ylimääräisen nahkan vankina, jepjep. Laitoin googlen heti kuumaksi ja aloin ettiä tietoa tosta nahankiristysleikkauksesta. Joo, ei kyllä tuu onnistumaan missään yksityisillä, mutta jostain keskustelusta luin että näitä tehtäis ihan kunnallisissakin sairaaloissa?! Ja jopa Ähtärissä! Mutta en sitten löytäny asiasta mitään varmaa tietoa. Olishan se kiva päästä tosta eroon ja samalla korjata nuita rintojakin mutta niillä taitaa olla aika kovat kriteerit että ketkä sinne pääsee ja eniten tietty mua mietityttäis se hinta.. 
Noh, ennenkun edes turhaan uneksin leikkuusta niin nyt aloitin kiinteyttämisen, jospa se auttais tota ihoa palaamaan edes jonkinverran. Ei tohon kyllä enään auta mikään muukuin veitsi mutta eipä niistä vatsalihasliikkeistä mitään haittaa ole! 
 
En siis oo aloittamassa mitään himo bodaamista vaan ihan näin alkuun ainakin tässä kotosalla treenaan tota vatsaa ja samalla myös vähän muitakin lihaksia. Puoli tuntia päivässä on nyt tää viikko menty, viime viikolla tein kans kolmena päivänä puolituntia/pvä. Yhtensä päivänä kun söin vielä niitä antibiotteja niin laatta lens. :D Ja eilenkin oli jotain tulossa ylös kurkkuapitkin, ah. <3 Tänään ei onneksi. 

Ruuan suhteen mulla ei todellakaan oo tarkoitus palata entiseen! On näistä reilusta kolmesta vuodesta jotain opittu. Silloin pahmmillaanhan mulla meni helposti pari levyä suklaata päivässä, limsaa, sipsejä, alkoholia ihan ketusti, kaikkee tollasta. Perusruokaa ehkä sen kerran päivässä kun äiti teki (asuin silloin vielä kotona). 
Salaatit, maitorahka, lihat ja skyrit ovat kyllä tulleet jäädäkseen mun ruokavalioon. <3 Samoin proteiinipatukat ja vanukasjauheet. :D 
Nyt en vaan kyttää niin kovaan hiilareiden ja sokerien ja kalorien perään, sallin itelle herkkuja vaikka joka päivä kuhan ne on kohtuullisia. :) 
Toissa päivänä kun menin ruokakauppaan ja olin sallinu itteni ostaa ihan mitä haluan, ei katota niitä tuotetietoja ja kaloreita yms! Noh, pääsin kassalle ja hihnalle lappasin rahkaa, skyriä, maitoa, tummaaleipää, salaattivärkkejä ja tummaa 86% suklaata. :D Kyllä mä siellä fazerin leipomon kohdalla kuolasin joka donitsin ja munkin läpitte mutta eivät vaan lähteneet mukaan! Jos olis ollu vähänkin enemmän nälkä niin varmasti olis lähteny pussillinen donitseja mukaan. ;D 
 
Vieläkö se paino, hmm! 
Tammikuussa 2012 aloituspaino oli sen 105kg.


 
Tänään (tai sunnuntaina kun kävin puntarilla x) ) Paino on 62.5kg.
(sry, en jaksannu meikata x) niin ja justiin suihkusta tullu niin naamapunottaa :D )
Tästä kuvasta vois luulla että tää olis joku odotuskuva :D

Eh, ei oo ihan niin tälläytyny ku nuissa ekoissa kuvisaa :D Mut tästä näkee tota mun nahkamahaa, eikö oleki tosi kaunis. >__<

-42,5 kg. 

On tää ollut raskas ja pitkä reissu, niin henkisesti ku fyysisesti. Tätä tekstiä kirjoittanu jo tunnin, jotenkin haikee fiilis.. Mutta ei tää sitä tarkoita etten lopeta kirjoittelua, kyllä halukkaat pääsee vielä mun marmatusta lukemaan. ;) Ja ei mua kyllä haittaa vaikka tosta kiloja vielä lähteekin, siihen en vaan enää tähtää.
 Niin ja ei tää oo aprillipila :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti