keskiviikko 21. elokuuta 2013

Uu, sitruunakakkua!

Tommosta tuli kannettua tänään Markukselle ku kävin kotosalla vierailemassa. :3 Pikkusen oli HYVÄÄ! Ja kostiaa ja ja se sitruuna ei ollu liian makiaa eikä kirpiää. Siel oli kookospähkinän palojakin seassa, omnoom! :3 Yhden siivun sitä söin. *köh*  Enkä tänään menny lenkillekkää kun tuli töissä oltua 8h jaloilla ja reidet on ihan samperin kipeet, töissäki oli kiva mennä rappuja alas ku tienny koska kaatuu naama edellä :DD

Töihin taas kannoin mukaan kanasalaattia jota tein suuren kulhollisen.. Sitä söin kahdella tauolla että jakso koko päivän. Toki söin taas yhden palan suklaatakin ku alko huippaa yhdessä vaiheessa :o Vaikka oon mielestäni syäny paremmin ku aikasemmin tällä projektilla. Normisti en söisi töissä mitää, joisin vaan kahvia.
 Hokasin muuten että oon tota samaa sapuskaa syäny nyt kolme päivää :--D Ehkä huomenna jo jotain muutakin ;)

Viime yönä sai paremmin nukuttuakin, jes. Tosin aamusta piti Teemu herätellä sohvalta ku raukka oli nukahtanu uudestaan, kahvit oli kerinny laittaa tiputtaan. Onneks mulla oli aamuvuoro, muuten herra olis varmaan nukkunu siihen ysiin asti ja hänellä kuitenkin alkaa työt seittemältä. :/


Aamu painoa ei ollu tippunu ku 700grammaa. Ehkä siksi ku eilen mättäsin nuita nellie karkkeja (niitä vähä hiilarisia ja kalorisia!) melkeen puoli pussia. :D Tuli katottua seittemäs tuottis miehenpuolikkaita nii siin samalla oli helppo syyä. Yh. Niitä kyl pitäis syyä maltillisesti koska vetävät vattan kovaks ja sen huomas. :S

Liekki täytti tiistaina 11v! Ja mä missasin sen täysin! Ja mun piti tänään viiä sille jotai hyväskää mutta arvatkaa muistinko -.-
No ehkä sitten perjantaina <:D Vähän kiukkusesti se kahtelikin mun päälle ku pidin sitä sylissä ;)

Liekki 10v ;)
 Tuli tossa vielä seittemän maissa juotua kahvia, saa nähä koska saa taas unta <:D ja onko taas Zombi päivä huomenna töissä, huppsss.


2 kommenttia: