lauantai 25. huhtikuuta 2015

Takapakkia :(

Huomenta päivää! 

Joo on taas takkuamista ton selän kanssa. Ei oo pystyny pahemmin mitään tekee ku se paukahtaa heti kipeeksi. Kävin hoitajalle siitä sanoo ja määräs buranaa syömään (jota oon syöny jo viikon...) ja pari päivää saikkua. Että varmaan saa mennä taas maanantaina valittamaan kun ei pysty töissä olemaan. :( Vähintään kerran vuodessa mulle tulee tää samavaiva, samassa kohtaan kivut. Silloin 2014 kävin fysioterapeutillakin ja silloin sain nuita venyttely ja lihaskunto ohjeita joita oon melkeenpä joka päivä jonkin verran tehny.  Sanoinkin hoitajalle että tää toistuu mulla joka vuosi vaikka oon tehny lihaskuntoa, venyttelen ja nyt oon rullaillukin selkää kun sain siskolta rullan lahjaksi! :)  Mä kyllä oikeesti alan epäilee että mun tukilihasto on jotenkin väärässä paikassa, koska ei se mun mielestä huonossa kunnossakaan voi olla jos vatsalihaksiakin menee treenin aikana reilut sata eriliikkeillä? Selkälihaksia ei ihan sen verran mene kyll. :o 
Uuusi rakkaus <3

Niin hyvää rullausta. :))
 
Tuntuu että tonne lääkäriin kun menee nii pitää ite jo tietää mikä itellä on vialla! Ei niinku tutkita ollenkaan, kysellään vaan. Yksityiselle houkuttais mennä, mutta sehän veis kertakäynnillä mun kuukauden tilin, heh heh.

No mutta joo, tuli tosiaan taas vuosi lisää mittariin. Eipä tullu edes baarissa käytyä, kotosalla olin Teemun pojan kanssa. :D Vietiin silloin mopon akku ja avaimet Teemun isseelle joka laitto sen sitten ajokuntoon ja eilen se käytiin hakemassa kotiin ^^, Olis tehny mieli käydä vähän ajelee mutta taivaalta tuli rakeita :)) NO, jospa tänään ku on vissiin luvattu melkeen kymmentä astetta lämmintäkin, tosin tällä hetkellä ulkona on sumua?!  

On kyl mälsää ku ei voi tehdä mitään tällä kropalla nytten. Koko ajan semmonen olo että tekis mieli vetää kunnon treenit! Tai edes jotain! No, kyllä mä oon sentään siivoillu että jotain liikettä saanu aikaseksi. Lenkillekkään en oo menny ku toi sää vaihtelee viiden minuutin välein ja mä en välitä megatuulessa lenkkeillä ku ei saa happea x(  Mistähän sitä vielä valittais? :---D


3 kommenttia:

  1. Mun selkä näytti vähä samalta, kun sun tuossa kuvassa, kun tein samanlaisella rullalla ja mun selkä oli kamalan jumissa ja kipee! Mä ostin Macig Ice nimistä kylmägeeliä mitä lainasin ensin Saralla ja ristus se oli aivan mahtava keksintö selkään vaikka yleensä mun edelliset kylmägeelit ei ollut niin auttanu. Kysyppäs siltä millanen purkki jos kiinnostaa.. :) Ja yhdyn tohon sun mielipiteeseen, että lääkäriin mentäessä pitää melkein olla itellä se diagnoosi valmiina ei ne tunnu enään tietävän mistään mitään... -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä muistankin ku näytit sitä selkääs, oli kyllä vähä enemmän sininen kun mulla! :o Joo pitää vissiin seuraavaksi kylmägeeliä kokeilla kun oon voltareeniakin tohon laittanu mut ei mitään. :l

      Poista
  2. Suosittelen käymään Ogawalla Kuortaneella. Tulee varmasti halvemmaksi kuin yksityisellä ravaaminen ja lääkkeiden syönti. Kylmägeeliä en suosittele käytettäväksi, koska se siirtää kipua syvemmälle, eikä poista sitä. Ennemmin kuumageeliä, että lihakset lämpenee, niin pystyy venytellä paremmin, tekemättä vahinkoa.

    VastaaPoista