maanantai 19. elokuuta 2013

Turhautumista ja liikkumisen iloa.

Nonii, joskos nyt paremmalla motivaatiolla lähtis tää urakka taas käyntiin. Alku ainakin lupaava. Ja blogilla taas uutta ulkonäköä, eiks ookki söpö? ;)

Tätä ei bloggerin kautta youtubesta löytyny :O Jontte Valosaari - Haastaja

Aamusta tuli viestiä ku olin töihin lähössä että haluunko sen pyytämäni vapaapäivän ja mieheän tartuin siihen!

Kävin heti vessan kimppuun ja pyykkiä laitoin pyörimään. Tiskaustakin mietin mutta olin että ääh, kattoo sitte myöhemmin. :D  Aamulla en syöny viel mittää, kaks kuppia kahvia täyttää aika mukavasti. Kahtelin siin jääkaapin sisältöä ja olin että eihän tääl oo mittää "mun ruokaa" ja eikun Lartsan päälle ja kaupoille. Eka Lartsaan vähän menovettä, sitte tavarapuolella käymäs kattoo olisko parturissa tänään ketää paikkeilla. Ja kas kas, sain tukkalääkäriin ajan huomiseks, ja vieläpä sille samalle jolla oon jo useamman kerran käyny ^^

Siitä sitten ruokapuolelle Skyr rahka mielessä. Mukaan tarttu kahvia, lihaa semmoset 1,2kg, kanaa 900 grammaa, Nellie karkkeja, raejuustoa kolme purkkia ja kurkkua. Mutta ei skyr rahkaa. Keskisellä ei sitä ollu. :< Eiku takas kämpille ja tavarat kaappiin ja sitten nokka kohti Alavutta ja smarkettia. Ei siinä, oli mukava sää ajella ja ku ei oo pitkään aikaan ajellukkaa. :) Sielläkään tosin ollu ky yks purkki vanilija skyriä :< Se vadelma oli liian hiilaripitoista mulle.. No, tuli sit ostettua tonnikalaa ja mustia oliivin viipaleita, om nooom!

Alavudelta kotio kanasalaatin tekoon. Samalla lisää kofeiinia koneeseen ja vettä vettä.
Salaatin syötyä hetken aikaa oleskelin ja turhauduin. Nimittäin nuihin uusiin liikuntaliiveihin! Meinas itku tulla ku en millää meinannu saada niitä päälle. Säädin ja säädin mutta eii. Toinen peukalokin meni tunnottomaksi. Varmaan sen 15 minuuttia yhtäjaksoisesti räkkysin niiden kanssa ja olin jo antamas periksi mutta ah, sain  ne vaan päälle! Tosin en niin tiukalle ku olisin halunnu.. :( Kyllä tuli Teemua ikävä!

Olin niin pirun kiukkunen nuista että tuli vissii liian rankasti alotettua lenkkeily taas. Vedin ton päälle 3km juosten-kävellen.  Nyt oksettaa ihan simona. :( Jos hetken makoilis ja kattois mitä sitten.  Ei tee ees mieli syyä ku oksettaa nii kovaa. Joutuuko tässä työntää sormia kurkkuun pian..

Mutta liivit olivat kyllä muuten superhyvät! :) Ei tissit pompi enää leukaan kiinni ku ottaa juoksuaskelia. :D Kehtaa jopa juosta vaikka olis muitakin liikenteessä ;D

2 kommenttia:

  1. On kyl söpö tää uus look :D Me likes! Pitäis ittellekki keksiä jotain freesiä ny ku on vuoden kattellu sitä samaa taustaa jne. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, kiits :> ite ettin nuita taustoja vaan perus googlella hakusanalla "blogger backgrounds" :D Löytyy parit semmoset sivut joissa on iiihania taustakuvia, mutta ei kaikki kuitenkaa oo ihan mun tyyliin. En tiiä pitäiskö tehä vielä radikaalimpiakin muutoksia, ehkä koko pohja uusiksi. :D

      Poista