tiistai 27. tammikuuta 2015

*insert here Cheek "Aaa!"*

moi :3 
Aamu alko pienellä pettymyksellä koska paino jumittaa! 
No mutta ei anneta sen haitata. Tänään oon taas leikkiny ahkeraa. Oon järjestäny kolme kaappia uuteen uskoon ja heittäny parit kengät ja yhden vyön veks. Alko oikeen naurattaa ku siivosin keittiön yhtä kaappia niin siellä oli kaksi hyllyllistä pelkkiä muovipusseja :)) Nyt käärin ne näteiksi kolmioiksi ja ahtasin paperipussiin, mahtuupa sinneki kaappiin nytten muutaki.

Oon myös pyykänny pari koneellista pyykkiä, justiin sain tiskattuaki ja *rumpujen pärinää* 
MÄ KÄVIN LENKILLÄ! Whoop :D Kauan siinä kestikin että pääsi sen kynnyksen yli että sai ittensä tonne ulos. Perseellä istuminen on niin mukavaa ;) 
Ku olin suihkussa niin havahduin siihen ku hymyilin! Suihkussa! Mitä helvettiä :D 
Oli vaan niin hyvä olla. 

Sain myös suihkussa inspiksen meikkiin. 
Ei se taaskaan onnistnut niinku piti, ja tätä kyllä olisin halunnu kokeilla ystävääni Tuuliin koska hänellä on niin kauniit silmät ja se tukka, pörrR! :3
Koru komiasti :--D
Ei ole ku meikkivoide (maybellinen Fit Me), Isadoran ripsaria ja paria vihreetä luomiväriä ja oranssia.

Tänään onkin tullu syötyä :X Pysy yhtään kalorimäärissä perässä.. 
aamupalaksi rahkaa + kiisseliä
"päivällinen" salaattia ja raejuustoa
ja illalliseksi vedin kaksi jauhelihapihviä ja sitä eilistä porkkna-kukkakaalisosetta sinapin ja BBQ kastikkeen kera. 
Ainaki maha alko heti pömpöttää ton illallisen jälkeen. :x 

Kasilta varmaan vois vielä jotain vetää, varmaan salaatin lopun ja raejuustoa. :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti