torstai 29. tammikuuta 2015

Diipadaapa

Eilinen oli kyllä ihme päivä olon kannalta. 
Eka aamulla ihan peruspirteä ja töissä jaksoi tosi hyvin. 
Sit ku pääsi kotiin niin ei jaksanu oikeesti mitään. Silmät lerppas ja haukottelin ku viimeistä päivää, mutta en ottanu torkkuja! Syöminen autto vähän mutta ei huomattavasti. Olin jo silleen että kipeeksikö tässä ollaan tulossa ku oli töissä puhetta että olis vattatautia liikenteessä... 
No tänään on ollut ihan normi olo :) 
Skippasin aamupalan tänään koska paino on nyt koko viikon jumpannu 62,8 ja 62,7kg välillä. Ku enhän mä ennenkää oo aamupalaa syäny ja paino kuitenkin tasaisesti tippunu. 
Töissä sitte söin skyrin kahdessa osassa ja pienen palan kalakukkoa ja tosi hyvin jaksoin, ei tullu nälkä oikeestaan  missään vaiheessa, vasta sitten ku pääsi kotia. 
Kotona sit vedin raejuustoa ja yhden siivun polarin juustoa. 
Laitoin naamani edustuskuntoon ja paketoin yhdet housut jotka olin saanu myytyä (siitäki tuli voittoa hurjat 2€ -.-) 
Lähin siskon seuraksi kauppaan ja ihastelin siinä sitte kaikki uutuus karkkeja :D Fazerilta oli tullu jotain uutta suklaata! Pätkiksestä oli tullu isompi versio, uusia ässä mixejä oli tullu (en muista nimee, mut ne oli työkalujen muotoisia) ja toki oli jotain ystävänpäivä suklaitaki! Ja sisko osti joitain jugurtilla päällystettyjä lakuja, maistoin niitä kaksi! Pikkasen oli hyviä :3
No, ostin mä nellie dellie pussin... ;) 

käytiin me vihdoinkin testaamassa niitä keskisen ilmaisia pelejä! Autopelit on kyllä parhaita :--D 
Mikossaki tuli käytyä ja vähän nauroin näille:

 Kanssa shoppailijat varmaan katto vähän kieroon ku menin pitkin käytäviä ja viheltelin menemään ja sit törmään näihin x) *mwahahhahahaa*

 Siitä sitte hurautettiin Töysään kotona käymään. :3 Tarttu sieltäkin lasku mukaan, jee! Kännyn lasku siis.. :D 
Ja Liekki alko söpöilee :3

 Ihan hulluna pörisi tuolla korissa ja katto mun päälle tyytyväisenä. Jos rapsutus loppu niin heti sai osaksi kyyläystä että MITÄ MITÄ! :D 
Ennenku lähettiin niin leikitin häntä mun kaulahuivilla ja siitä kuoriutui taas se pentu! Suuhun piti laittaa hapsuja ja sitten nuolla niitä :D 
Sit ku lähettiin ja otin kaulahuivin itelle niin katto mun päälle niskavääränä että "eiiiiii, älä mee!"
:< 
Hömppä toi kissi jo pikkuhiljaa <3 

Justiin tossa sain syötyä mun porkkana-kukkakaali mössön lopun pizza suikaleiden kera. 

Kello on jo kahdeksan! kummasti tää aika menny tänään, en valita ^^
Suunnitelin tossa vähän jo synttäreitäkin xD Saa nähä toteutuuko! :) 

Niin hyvää coveria, Halestrom - bad romance

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti