tiistai 13. tammikuuta 2015

402. postaus! \o_

Tänään oon nauttinut vapaapäivästä. Ja oon saanu jotain tehtyäki! Ku normisti aamusta istahdan tähän niin helposti sitä sit tähän vaan jumahtaa. KOKO PÄIVÄKSI! Ja mitä mä tässä normisti teen? No selaan naamakirjaa, pelaan, katon sarjoja, elokuvia.. Tosi hyödyllistä hommaa. Ihme että selkä on koko ajan kipiä! 

No tänään aloitin päiväni kahvilla ja piparinmakuisella (se keksi, you know!) proteiinipatukalla. Toki relasin eka koneella että heräis tähän päivään. 
Sitte mä tartuin siivousliinoihin ja pesuaineisiin ja pesin vessan ja laitoin ekan koneellisen pyykkiä pyöriin. 
Sitte imurin kanssa vedettiin valssia pitkin kämppää
 Toki piti tiskataki, siinä ei mennytkään ku melkeen tunti. Miten niin oon laiska tiskaamaan?! 

Näin kaimaakin pitkästä aikaa pikaiseen, yritin hänelleki kaupata yhtä paitaa mitä en oo itekää voinu pitää yhtään kertaa koska Kiinalaista kädentyötä. Ei istu nii ei istu -> Roskiin. 

Sit oliki ruokailun aika ja jakso Orange is the new blackiä. \o/ 
Söin loput jauheliha-kasvismössöstä mitä eilen väsäsin. Sitte kävin vaatekaapin kimppuun. Siinä taiski melkeen vierähtää 3 tuntia kun tein myös listan myytävistä ja otin kuvat niistä ja laitoin facen kirppiksille myyntiin. :D Ihanaa pitää ittensä kiireisenä. 


Niin hyvää listaa.
Länttäsin tämmösen vessan oveen x) En viittiny ottaa tarraa pois arkista ku ei tiiä jääkö siitä jäljet tai jotain. :D

Ja äsken tulin Postista (Eikös se nykyään oo taas Posti eikä Itella? ;)) dermoshopin paketin kanssa \o/ 
Ja kyllä, sain itteni tonne pakkaseen käveleen melkeen 2 km! Oon mä kyllä hurjalla tuulella ollu xD 

Tuli tilattua naamanpuhdistusvaahtoa, sitte tälle mun rasvatukalle väriäsuojaavaa shampoota ja hoitoainetta! ^^ Jospa nää nyt tepsis, ei nua kaupan omat tykkää toimia mun tukkaan näköjään.. Ja ne oli laittanu mukaan myös näytteitä! Ihanaa! :D Justiin tota kosteuttavaa naamiota haluaisin kanssa ku naama tuntuu olevan kuiva vaikka kuinka rasvaa. Ja sit tos on myös käsirasva ja vartalovoide näytteet. :)

Nyt mä meen testaamaan nua hiustenpesuaineet sitten tuleeki uusi jakso Rakas, sinusta on tullu pullukaa! \o/

Tän päivän teemaan sopiva biisuli. ;>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti