tiistai 26. maaliskuuta 2013

Virkeystaso vaihtelua.

Siis voi herramun jee ku olin töissä ihan rättipoikkiväsy! Meinasin oikeesti nukahtaa jaloilleni. Ja asiaa ei auttanu se ettei ollu kovin vilkas päiväkää. No, heräsin myös tänään jo seittemältä vaikka olisin saanu viel kaks tuntia koisata. Perseestä.

Töistä pääsin nii laahustin viimesillä voimilla kämpille ja miuta oli vastassa mies keittiössä! Oujee >:D
Siin vedin vähän salaattia napaan että jaksaa lenkille lähtee ku sisko niin käski ;) Johan autto. saatto myös batteryllä olla vaikutusta asiaan. ;D

Meidän piti vetää ihan pieni lenkki vaan... vedettiin sitten reilu 7km lenkki! Ja oli hyvä lenkki kans, tosi vaihtelevaa yms. ja sports trackerin mukaan kulutin siinä 725 kcal!! Olin että jesss, tätähän pitää alkaa vetää useammin! :D Vauhtikin oli 8.5km/h, 1km/h enemmän kun mun normi vauhti. :--D

No kämpille päästiin takas, tupu lähti veks ja mie kävin miehekkeen tekemän ruuan kimppuun, omonom! Niin hyvää lihaaaa >:D
Nyt tuolla tosin ois ihan kiva tiskivuori odottamassa.. Ehkä oon vähän laiska ja tiskaan huomenissa... :D

Niin ja sisko toi mulle maistiaisen sen tekemään Appelsiinilottaa(??)! Voi juma ku oli hyväää <:D Ja jotain nuudelisörsseliäkin, sitä en vielä oo maistanu. :P

Ilmottauduin tänään myös Likkojen Lenkille, Tampereelle. 18.5 sinne sitte reippailee äiteen ja tädin kanssa ^^ Can't wait! Siellä on myös JukkaPoika esiintymässä <3

Käytiin tossa äsken kaupassa ja nyt ku pysähty niin naama alko kuumottaa, oon ihan punanen perkele! >:( Kummajuttu.

Joooh, jospa siirtyis kohti telkkarin suuntaa. :--) Tänään Poliist ja Kuopion pollarit, ah <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti