sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

kissakuumetta!

Joo mulla on iha hirvee kissikuume! Että jos joku tietää jotai penikoita jotka ois pian luovutusiässä niin saa kertoa! :)
Nimetkin on jo tiedossa. ;) 

Eilen tuli otettua vähän alkoholia koska oli yhden pubin kuoppajaiset nii viinahan oli puoli ilmasta. :) Ihmeen heikosti kyl nous päähän :o Ehkä olin vähän varautuneena liikkeellä koska niin paljon tuttuja naamoja ja niin. Mutta oli kyl jees reissu, onneksi tuli mentyä! :P Vähän kylmä meinas tulla ku käveltiin takas kämpille.. :D 


Ennen ku mentiin moukkaan niin onnistuin sitten telomaan itteni mustelmille.. :--D Nyt on polvissa komeen sinisenkirjavat mustelmat, kuten myös käsivarsissa. :D Pitää olla vähän kömpelö! 

Tänään kävin jopa lenkillä koska ei rapulaa! :P ja juaksin osan matkasta! Uskomaton fiilis nytten mutta huomenna on varmasti lihakset kipeenä. ;( Vaikka venyttelen aina lenkin jälkeen. 
Meinaa nua lenkki kuteet kyllä olla jo turhan isot, housut ei pysy enää jalassa. Juostessa sai vähän väliä nostella housuja, plääh. 
Juaksun jälkeen ku pääsin kämpille nii tuli todettua että olis pitäny kyl syödä paremmin, oli niin pistävä kipu tuolla vattan seudulla. ;( Ehkä mä tästä opin jotain!

Ruaka ei oo tänään maittanu, lenkin jälkeen söin kyl miehen eilen tekemää (<3) lohta ja kasviksia, oi nam ku oli hyvää :3 
Mä oon murulle sanonukki että se sais tehä meille aina ruuat ku se vaan osaa paremmin ku mie. :--D 

Ton lisäksi oon syäny vaan kolme haarukallista raejuustoa ja juanu vettä ja kahvia. 
No, onhan tässä vielä päivää jäljellä ja kaappi täynnä sapuskaa. :)

Huomenna puntari päivä ja voin jo sanoa että hyviä uutisia tiedossaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti