tiistai 19. maaliskuuta 2013

Blogi muutoksia.

Uutta ulkonäköä ja vanhemmat tekstit piiloon, jej! \o/ 
Ehkä joskus ku o tylsää voin jotain tekstejä taas tuoda takas, jos niitä pystyy. :P 

Tänään oon lakannu muarille lomakynnet, ihan perus settii eli punertava kynsilakka ja päälle vähän glitteriä ;) Itellekin tässä juuri väsään uusia, fuksian väristä ja samaista glitteriä sitten päälle. :) 

Oon myös leiponu. Muuten hyvä mutta siit tuli aika vetelää ku marjat oli pakasteesta suoraan. Eli saapi tehä varmaan uuden huomenissa, kuha joku tulis eka syömää ton vanhan pois. Mieskin on ties missä ja tuskin edes söiskään sitä ku ei oo nii kamalasti makean perään. 


Käytiin tossa myös hakee siskolle oma läppäri. :P Varmaan paljo tehokkaampi ku tää mun pöytäkones. :DD

Niin ja eilisestä postauksesta unohtu mainita että -10kg Tammikuun painosta, jess! Eli periaatteessa -1kg/viikko. :) Ei se kyllä mun mielestä peilissä ainakaa näy missään, sama ihrapallero oon edelleen. 

Tänään on ollu muutenkin outo päivä ruuan suhteen. Ei nälätä. Aamulla söin vähän raejuustoa (kaksi lusikallista..) ja töissä vaan kahvia vaikka mulla on sielläkin raejuustoa.. No, ton jälkeen en oo syäny ku kaksi teelusikallista tota piirakkaa. Mitä ihmettä?! 
No, voisin pian väsätä ton kanasalaatin ennenku kana menee vanhaksi.. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti