torstai 28. maaliskuuta 2013

ToimintaTorstai!

Aamupäivästä heti lenkille   -695kcal
Sitte vähän tälläsin itteeni ja otin vähän kuvia... :D
Tukka kiinni!


Sitte kävin taas kaeskisellä vähän ostaa tarvikkeita miehelle lupaamaani ruakaa varten. :D 
Jaa sain myytyä pari mun hamettakin tänään, jej! ^^

Jaajaa sitten oon dataillu aika hyvin. :--D Jaa äsken tosiaan tein miehelle ton ruuan ^^
Kunnon porsaan pihvi, ite tehtyjä ranuja ja sipaletta. ^^
Meinas vähän iskee paniikki ku nua ranut ruskistu nii nopiaa tokalla kerralla eivätkä sitten oikeen rapeistuneet. No, ekaa kertaa tein tota niin ehkä saan sen anteeksi. ;D  Oli ne kyllä silti superhyviä ^^ Ja toi pihvi onnistu kyllä yli odotusten! Pitää itelleki väsätä joku päivä :--D

Vielä pitäis tehä pääsiäis kynnet tänään, missähän välissä vaa :D Pian saunaan rentoutumaan ^^

Päivän kalorit on tähän asti semmoset 300! :) Aika ketun jees. Mutta varmaan vielä nousee ketusti jos innostuu maistelee nuita juomia mitä muru kiikutti kämpille... ;D

Huomenna sitte mennään siskon ja veljen kanssa laskettelemaan! JEEE ^^ jos onnistuis paremmin ku viimekerralla ku olin se reilu 100kg ja muutenkin huonommassa hapessa.

Eilen muuten kahtottiin se rakas, susta on tullut pullukka (vai mikä olikaan) ja mä niin pystyin samaistuu siihen naiseen, ainakin ajoittain. Sokeria piti saada joka päivä ketusti ja tulin kiukkuseks jos en sitä saanu ja niin... Mut se mua ihmetytti miksi niin iso haloo jos vähän laitto öljyä pannulle ku kanoja paisto?! Ite laitan aina! Ja se kilomäärä mitä se nainen sain 7. viikossa... herrajumala. No kyllä sillä liikunta määrällä.. :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti