lauantai 21. helmikuuta 2015

Täällä sitä sitkutellaan!

Voi jumpe ku ei oo todellakaan ollut mun viikko. Vituttaa niin joka asia vaikka periaatteessa ei pitäis? Töitä riittää mikä on hyvä, kroppa jaksais painaa töitä mutta mieli ei. Joka päivä päässä pyörii taukotilojen munkit ja pullat mutta en niihin oo sortunut. Tai olen, mutta oon ottanu yleensä sen sormenpäänkokoisen palan niistä. Töissä on ollut mukana evästä jos jonkin näköstä, tänäänkin oli proteiinipatukka ja kebabsalaattia. Ja oon nyt kolmena päivänä vetässy palan tummaaleipää. 
Paino ei laske mutta oon huomannut että yhdet mun lempparihousut on käyny isoiksi. Nää on kokoa 42. Ja työpaidatkin alkaa jo vähän lerpsua päällä vaikka ovat kokoa M ja tosi ihonmyötäiset. Ja kahtelin vähän että olisko käsivarret kaventunu kun töissä kuitenkin saa käsillä koko ajan hommaa tehä. Mutta maha on ja pysyy. 
Kauheesti päässä pyörii ajatus tankkauspäivästä, mutta sitten taas toinen ääni sanoo, että kannattaako sitä nyt vielä pitää ku enskuussa kuitenkin olis menoa jolloin sen voisi pitää! Ja kun oon niin vähillä ruuilla nyt ollut että kannattako sitäkään pilata ku sitten alkaa harmittaa ku on niin hyvä putki ollut. 
Sitten taas se että, voisin kyllä syödä enemmän niitä ihan sallittuja ruokia. Mutta ei oo nälkä. Taikka sitten miettii taas tota rahatilannetta niin ei oo varaa nyt pahemmin tuhlailla. Mä kun oon tän talouden rahapussi tällä hetkellä kun mies opiskelee. 

Mä niin haluaisin vetää tän laihdutuksen nyt loppuun ettei tarvis enään ensvuoden puolella tämmösiä miettiä. 

Hartiatkin niin jumissa jotta ristus argh! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti