keskiviikko 18. helmikuuta 2015

ÄRRRRR!


Nyt tulee suoraa tekstiä, ei mitään kaunisteltua vaan ihan justiin sitä miltä musta tuntuu tällä hetkellä. 

Tässä nyt viime aikoina on vaan tökkiny tää koko syöminen ja liikkuminen. Paino pomppii joka päivä ihan samperisti. Kyttään puntarin lukemia joka helvetin aamu ja se luku siinä puntarissa määrittää mun sen päivän mielialan. Eilen se oli miellyttävä, tänään taas ei. 
Enkä usko niihin sykevyön antamiin kalorilukemiin, en sitten pätkääkään! Tänään en sitä töihin laittanutkaan. Ja eilen se näytti että olis yli 2000kcal palanut! TUSKIN! Eihän se mitenkään voi pitää paikkansa? 
Ja nää syömiset, syön aivan liian vähän. Tai sitten aivan liikaa, en minä enään tiedä! Kunhan olo on ok niin eikö silloin syö tarpeeksi? Töissäkin on nyt lähi aikoina suuhun mennyt suklaata melkeenpä päivittäin, joskus vaan pala, joskus kaksi riviä. Joskus taas taukohuoneesta suuhun eksyy puolikas donitsi. Niin ja jos huoneesta löytyy sipsipussi niin toki sieltä kourallinen nakataan eka suuhun. 
Töissähän mulla on yleensä mukana skyr tai maitorahkaa ja varuiksi proteiinipatukka taikka salaattia. Nyt lähiaikoina on mennyt molemmat ruuat töissä. 
Kotona mä sitten oon syäny töiden jälkeen heti jotain näistä; salaattia, lihaa ja kasviksia, raejuustoa taikka rahkaa. Tänään meni 7kpl BBQ maustettuja kanansiipiä. Ja kaksi palaa tummaa nellie suklaata. Tuli niin täyteen että huh huh.  Niin ja join mä kevyt Tehon. 

Illasta yleensä syön proteiinivanukasta taikka salaattia taikka kasviksia ja lihaa. Ja sen lisäksi satunnaisesti juusto"sipsejä". Niin, taikka sitten sitä rahkaa. En mä tiedä edes paljonko kaloreita vedän päivässä, välillä tuntuu ihan hirveeltä määrältä, välillä taas vähäiseltä. Mutta mun arvio on se 500-900 kcal väliltä. 
Ja en mä tiedä oonko enään ketoosissakaan kun tullu töissä sitä suklaata vedettyä!  
Ehkä mun pitäis pitää se tankkauspäivä? Mutta en mä halua tuhlata sitä! 

Sitten mua ärsyttää toi aineenvaihdunta. Joskus voi mennä viisiki päivää ettei tuu käytyä ku kusella vaan! Ja sen kyllä huomaa olotilasta ku ei jaksa mitään ja haluais vaan nukkua. 

Noh, tänään on ärsyttänyt myös se, kun kaksi läheistä ystävää on nyt muuttanu tai on muuttamassa ja en oo päässy avuksi vaikka kuinka haluaisin! Nää ystävät kun kuitenkin jaksaa kuunnella mun kitinää joka ei aina oo ihan aiheellistakaan niin toki haluaisin heitäkin auttaa asioissa! Mä kun verbaalisesti en oo kovinkaan sukkela ja nopea. 

En tiiä, nukuinko viime yönä huonosti vai mistä tää kaikki nyt tulee. Ainakin heräsin siihen kun naapurin muari alko harjaamaan etu- ja takapihaansa klo 6. Ristus ku olis tehny mieli mennä sanoo että nyt sitten lopetat mutta hilajisuus aika taitaa juurikin tuolloin klo 6 päättyä.  

Ja nyt mua ottaa aivoon että mä valitan jostain tämmösistä asioista kun ihmisillä on oikeitakin ongelmia, ja mä ruikutan jostain syömisestä ja painosta. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti