maanantai 16. helmikuuta 2015

Hola!

Paino on pysyny nyt samana, eli siinä 61,5 kilossa. 
Viikolla kyllä käytiin melkeen 62 kilossa, mutta kyllä se siitä laski. 

Mulla oli kahtena päivänä töissä tua sykevyö päällä. 
Ja jos ne kulutukset pitää paikkansa, niin ihmettelen kuinka olen elossa :D ja en enää ihmettele miksen oo meinannut jaksaa. :D 

Joo toi ylinsyke on sit joku virhe.. :DD 
Jos kuudessa tunnissa töissä kuluttaa ton verran niin huh huh. :DD 
Pitää opetella syömään enemmän siis! :) Mikä on mulle hyvä uutinen, koska ruoka <3 

Tein sitä kääretorttua lauantaina :) Sitä on vieläkin tuolla kaapissa ja maku vaan paranee :D 


Tänään mulla on ollut viikon ainut  vapaapäivä, tulee varmaan olee kiirusta töissä nyt pari viikkoa kun hiihtolomat. ;o Onneksi kävin tänään hakees kaapin täyteen sapuskaa :D Ja löysin uutta skyr makuaki! Vanilija-suklaamuru, oi jumpe! Sitä oli enää yks purkki hyllyssä niin pakkohan se oli siitä napata! ;) 

Maistoin niitä uusia nellie dellies sukltaita, tummaa ja marsipaania. Se marsipaani oli aika yäh. Tai kyllä sitä söi mut se suu tunutuma oli sitten jotain hirveetä. Niiku hiekkaa ois syäny. :D Mutta se tumma, ah <3 

Oon taas tänään selaillu vaatesivustoja, yhyy. :l Ikävää kiusata iteensä näin ku ei sais tuhlata. Noo, jos nyt tulee töissä kiirusta ja jos paino tippuis sinne kuuteenkymppiin niin niin vois ehkä tilataki pari vaatekappaletta <:D 
Mutta nyt meen haaveilemaan saunaan. :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti