maanantai 20. tammikuuta 2014

Mitäsmätäsenmäkeksimitään!

Tää päivä alko kyl mielenkiintoisesti. Nimittäin menin hyvillä mielillä töihin! :O Ja vielä maanantaina, vaikka silloin töissä pitää tehä vähän ekstraa! Tosin tätäkin päivää varjostaa suru-uutinen... Ei koske mua itsessään niinkään paljoa mutta kyllä se silti laittaa mielen matalaksi. 

Aamulla kun kävin puntarissa, mietin että "JES!" ja "En enään koskaan halua nähdä lukua 77 puntarissa käydessäni, paitsi ehkä silloin kun ja jos oon raskaana". Että voitte päätellä hyviä uutisia!

76 pilkku jotain -> 73,1kg! 

Tosin, odotin että olis menny edes 72kg puolelle mutta noooh. Eilen kyllä söin sipsuja pari kourallista <:)) 

Tänään en oo vielä syöny sitten töiden jälkeen mitään :O Se olisiki seuraavaksi edessä, samalla ku katsoo uutta Sherlockia :3 En muistanu sitä telkusta kahtoa! 


Viime öinä oon nähny taas niin ahdistavia unia. Ei jaksais niitä enää. :( Aina joku kuolee tai mä jään yksin. Ja unenlaadun muka pitäis parantua vähähiilarisella ruokavaliolla! Pyff, sanon mie! 


Huomenna saavat naamakirja kaverit kyllä ihmetellä/nauraa/itkeä/valittaa mun tilapäivityksiä >:D Ajattelin kokeilla yhtä juttua mutta enpä kerro siitä sen enempää. ;)

Siispä huomiseen, moro o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti