lauantai 13. huhtikuuta 2013

Vierailu viikonloppu ja herkkuja!

Joo eilen tuli käytyä murun siskon perheen tykönä ja siellä oli vaikka mitä herkkua tarjottavana :3 Kaikkea piti maistaa, oi että ku olin taivaassa. :D Tänään käytiin Muarin luona vähän lisää herkuttelemassa. mmmh, hiilareita ja sokeria <3 Ja tässä samalla vedän irtokarkkeja naamaan. :) Johan mä olin kolme päivää kuurilla, jessus. Ja sit ensviikolla tuloo ainaki neljä päivää herkkuja mätättyä. *huoh* Justiin ku sain nesteet pois nii nyt ne tuloo takas.

Kotona oli uus puntari josta pysty mitaa vaikka mitä. Rasvaa mussa oli 30% ja lihaksia 35%! Viimeeks ku oon nuita monta vuotta sitten mittaillu nii rasvaa tais olla melkeen 60%.. :D
Muari toi mulle Kanarialta huivin, rannekorun ja essun! :3 Essua me ollaan haluttukin, ja tossa on kätevästi pyyhe samassa! Kyl nyt kelpaa mun leipoo ;) Rannekorukin oli justiin mun näkönen ku siin oli pääkallojakin ;) Ja huivi tulee heti tupareissa käyttöön, jesjes! ^^
Muari on ihana <3

Muarilta sain myös lainalle booliastian, ei tarvii sitä siis ostella omaa :) Synttärikortinkin hän oli väsänny mulle ^^

Loppuilta taitaa mennä telkkarin ääressä murun kainalossa, ei paha! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti