maanantai 8. huhtikuuta 2013

Mässypäivien "saalis".

Kaksi päivää huonoa syöntiä ja juontia takana. Puntari näytti 72,4kg, eli sama paino mikä oli kaksi viikkoa sitten. Kilo vähemmän kun viikko sitten. Vähän kyl harmittaa ku kävin jo toisella kymmenykselläkin.. Mutta mullahan oli tavoite että synttäreihi mennessä painan sen 70kg. Vielä kaksi viikkoa aikaa. Ehkä mä pääsen siihen.

Tänään on vielä pakko saada irtokarkkia, tehny jo pari päivää mieli!

Muuten yritän kahtella syömisiäni taas paremmin. :) Eilen mies toi kebabrullan ja mulla on sitä vieläkin tuolla kaapissa. :D Jumalaton mötkäles! Jos oisin syäny sitä niiku mä normisti söisin, niin mulla ois varmaan viikoksi ollu siitä ruokaa. :D Ja sen piti olla tulinen mutta ei kyl mun suutä lämmittäny yhtään. :l

Lauantain tuli käytyä Ähätrissä lubilla. Oli kyl iha hauskaa Saran kanssa mennä tolleen extemporee vaa :D Ei tullu liian kännis oltua mutta silleen sopivasti kuitenkin ^^ Ja kyllä se vitutus sinne sitten jäikin. :)

Nyt nauttimaan vapaapäivästä, whoop whoop! ;)



Edit 16:38 Jooooooo, ostin yli kilon irtokarkkia, jätskiä, siideriä ja olutta. Hyvästi "tänään syän ihan kiltisti" päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti