keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Takaisin routuun!

"Mässään vaan yhden päivän, korkeintaan kaksi!" ... sanat jotka ei tunnu koskaan pitävän paikkansa. Neljä päivää tullu syötyä lähinnä karkkia 8)) Ai että oon ylpee ittestäni, ristus. Eilinen meni jo hyvin kunnes muistin muffinit. Niitä kukaan syäny. Mie söin. Yks vielä on pöydällä. En syö. En mä tarvii.

Tänään söin ekan kerran tossa hetki sitten, mun eilen tekemää "munakasta". Oli hiukan suolasta. No, vesi on hyväää!
Eilinen meni lähinnä siivotessa kämppää ja Lartsan kimpussa. Nyt vissiin startti sanonu ittensä irti. Kivakivakiva. Pitäis tupareitakin jo suunnitella enemmän. Ja olla syömätä mitää paskaa siihen asti.

Onneksi, ONNEKSI kävin tänään myös lenkillä. -400kcal. Ja töissäkin käväsin reilun 4h päivän tekees. Puntarissakin kävin lenkin jälkeen. Plaah, siin 72kg se heittelee. Kyl mä saan tän painon vielä sinne kuudenkympin puolelle. Pakko.

kuitenkin sorrun johki paskaan ku mieheke tulee kotiin ja vetää jotain hyvää mahaansa ja sitten oon silleen "no voinhan mie nyt ihan vähän ottaa, oon kuitenkin kuluttanu hyvin tänään ja en oo syäny paljoo mitää.." ja sitten sitä taas mennään. Huomaamatta tuleekin viides mässypäivä.



Pitää vissiin kirjoittaa EI käteen, niinku tossa kuvassa. :D

2 kommenttia:

  1. Pitää kastaa kaikki etikkaan tai kaataa päälle reilusti suolaa, niin lakkaa tekemästä mieli ;)

    VastaaPoista