maanantai 16. maaliskuuta 2015

Vihdoinkin!

61,5kg -> 60,0kg!
-1,5kg 
Lähtöpainosta -45kg!

Vaikka eilen hehkutinkin sitä 59,6kg niin oon kyllä nyt supertyytyväinen tohon että vihdoinkin oon tossa 60 kilossa! Tähänhän mä alunperin oon tähdännytkin! Rapiat kolme vuotta siihenkin meni :D
En mä varmana olis pystyny tähän ellei olisi juurikin tota nykyistä työpaikkaa jossa ollaan jaloillaan ja tehdään koko kropalla töitä. Jos olisin jossain muussa töissä niin en varmana olis jaksanu tämmöstä aloittaa taikka ei se edes olisi edennyt näin hyvin! :) Kiitos vain Saralle kun vinkkas mulle tuon työpaikan. ;)

Vissiin jotain kuvia pitäis tähän laittaa mutta nyt oon juuri suihkusta tullut ja justiin tein lihastreeniä ja lenkillä kävin niin on vähän pöh olo. :D 
Vielä olisi ainakin se viisikiloa saatava pois ja kiinteyttämistäkin pitäis tehä. Vai onkohan sitä koskaan tyytyväinen omaan peilikuvaansa? Tuskin! :D Mutta tossa vatsanseutuvilla huomasin jo muutosta kun viimeviikolla tein kaksi kertaa sen 30min lihastreenin! Siihen alueelle mä tänäänkin enimmäkseen keskityin mutta tuntuu olevan ihan superlihakset siellä jossain pehmusteiden alla ku meinannu millään saada niitä kipeiksi  x) Allit on nyt taas ihan tulessa.. :D Ja eilen otin keväään ekat juoksuaskeleetkin. Pikkaasen meinas tökkiä meno ja oli vähän semmosta löntystelyä mutta eikö se siitä ala sutjaantumaan. :) Tänään en ottanu juoksua kun olin piellä koko matkan. Ja reidet on vielä kipeet eilisestä x) Kyllä multa näitä tekosyutä löytyy.. ;) Niin ja hei, mulle saa suositella hyviä juoksuhousuja! :) Eilenkin persus täräji juostessa ihan saakelisti! :D Olisko semmosia vähän niinku urheilurintaliivejä, että estäis sen heilumisen ja pomppimisen? :D


Eilen sitten "juhlan"kunniaksi tein kebabrullan, omnom! Kastikkeena oli tällä kertaa chilimajoneesia, ai että :D Mutta sitten juhliminen karkas käsistä ja söin kaapissa olleen 100 grammaan fazerin levyn :<  Ei olis pitäny kun nyt tulevana viikonloppuna on ystävän tuparit = alkoholia ja herkkujaaaa! <3 
Pyrin siis tälläviikolla edes jonkin verran liikkumaan töiden lisäksi!

Töissä nautin lauantaina Questin patukan, cream & cookies!
ei oo ite ottama, mutta tuolta se näytti :D
Ihan taivaallisen hyvää! Mä voisin oikeesti elää nuilla patukoilla varmaan ainakin sen puolivuotta! Kyllä saa parempia patukoita ettiä kissojen ja koirien kanssa ja ei varmana löydy! Parempaa kun karkit (paitsi suklaa vie voiton, ofc ;))) 

Mulla on vissiin uuden sykevyön ostaminen edessä. Onneksi ei tarvi sitä ite mokkulaa ostaa (toivottavasti..) vaan se pelkkä vyö niin ei ole kuin kymmenen euron ostos. Veli oli siitä jotain mitannu ja ei ollu ihan kohdillaan ne lukemat. kattoinkin että verkkokauppa.comissa niitä olis ja sieltähän mä nuita patukoitakin tilasin että taitaa tulla pari uutta makua tilattua kans samalla.... ;D 

Nyt jään sitten odottamaan että koska mä tuun kipeäksi koska Teemu on nyt tuolla sängynpohjalla nessujen kera :< Ja silloinkun oon kipeenä niin mähän tungen suuhuni mitä eteen sattuu :l 
Nooh, sen on sen ajan murhe ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti