keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

ääässh!

Eilen se taas alkoi. Toi vattan takkuaminen.  Tai onhan se ollut kipeenä nyt sen 2 viikkoa melkeenpä päivittäin mutta kyllä se silti toimii, vaikken nuita koivunlehtitabuja olekkaa ku parina päivänä ottanu. Ja oon vähentäny juuston ja nellien syömistä aika karusti. Äsken ku menin saunaan niin PAM, niin saakelin kipiä niin että heijastu tonne selänpuolelleki. Ei pitäis veden juonnistakaan riippua ku sitä vettä menee päivässä vähintään se 2 litraa. Jos tätä jatkuu vielä kauankin niin mä en tiiä mitä mä teen, heitänkö vaan hanskat tiskiin. >:( 
Muutenkin on niin erilainen fiilis ku normaalisti. Ei oo silleen energinen ja hyvän tuulinen, mä oon oikeestaan koko ajan kiukkunen. Ei varmaan pääkoppa oo messissä täysillä tässä touhussa. 

No mutta ilosempiin asioihin!
Eilen kävin Seinäjoella! Kävin tekees sormenjälkiä Saran ja Nikon uuteen kämppään, Tuulin kämppään vähän jalanjälkiä. ;D 
Prismassa pyörin sillä aikaa kun Sara oli ripsihuollossa ja olin siellä ihan onnessani :D 
Fastin proteiinipatukat oli vaan 1€/ kipale! OUJEE! 
Skyr rahkat oli kanssa euron kipale! JEEEE! :D 
Kumpaakin näistä lähti sen viitisen kappaletta, omnomnom! 
Sitten tein löydön!

Sportlife nutrionilta vanukasta! Vain 13€ pussi! Onhan  tossa enemmän kaloreita kun tossa Fastin suklaavanukkaassa mitä mulla on mutta! 
Piti tätä eilen maistaakin illalla. Koostumus ei ollu mun suuhun oikeen häävi, ehkä laitoin liikaa maitoa? Mut tuolla seassa vissiin oli kuivattua mansikkaa ku siel näky välillä punasia täpliä. 
Makukin oli aluksi aika huh huh, mut sit ku sitä lappas suuhunsa niin kyllä siihen tykästy. :)  Ja tässä tuli mittakuppikin mukana, mikä on jees! Oon desinmitalla mittaillu nuita vanukkaita ja pannukakkuja niiin ollu hankalaa se 30g sieltä heittää, mutta nyt on sit kunnon mittaki, jee! :D 

Prismasta ostin uuden meikinpoistoaineenkin kun tua Lumenen oma on alkanu kirveltää silmissä :o Ostin maybellinen herkille silmille tarkoitettua ja ah! Sillä oikeesti lähti nua mustat eyelinerit ja ripsarit veks, toisin kun tolla Lumenen omalla! Eikä kirvelly silmissä x) 

Siskolle toin parit uutuus juomat, icelandian mojito ja toisen nimee en nyt muistakkaa mutta Limen makuista. Tota mojitoa kyllä haluan iteki maistaa koska tuolta Icelandilta on yhtä mansikkajuomaa joka on niiiiiiin karkkia ku voi alkoholijuoma olla :D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti