torstai 2. lokakuuta 2014

Olen naurava albatrossi!

Kuulin tän version tänään ekan kerran. Kivat biitit! Muita ton kauden biisejä en oo kuunnellukkaa, varmaan pitäis? 

Menin eilen tuntia aikasemmin nukkumaan,  ei jaksanu enää BB kiinnostaa. Heräsin tähän todellisuuteen että mitäs vittua mä, millä mä syövytän mun aivoja. Ja ei kyllä ollu pahksi yksi tunti enemmän unta ku tää loppuviikko on aamuvuoroa. Piti kuitenkin tänään tukeutua Tehoon että jaksoin kämpillä siivoilla ja kokata. Olin kyllä töissä perusjaksava ja elin vissii jossain unilandiassa kun olin että tänään testaamaan ne uudet lenkkarit. Mutta. VETTÄ! Taivaan täydeltä. 

Tein ruuaksi pekonia ja kasviksia. <3 Ja töissä mentiin tänään yhdellä smoothiella. Paino kyllä alkaa pian junnaamaan kun en saa itteeni tonne lenkille. Mutta oon henkisesti jo valmistanu itteeni siihen junnaamiiseen: "Jossain vaiheessa se kumminkin junnaa, ei se haitta. Kuhan et sorru niin kaikki on ok." :)  

Ja taisin keksii miksi mun tukka rasvoittuu nii nopiaa: Vanhentuneet hiuslakat ja muut tukkamömmöt. :D Onhan nua isot lakkapullot ollu mulla jo 3-2 vuotta että eh.. :D Varmaan pitää laittaa pois ja hankkia uusi. Tosin, enpä mä hiuslakkaakaa käytä ku ehkä kerran kuussa? Vieläku löytäis hyvän shampoon ja hoitoaineen tälle tukalle, tua nykynen sunsilk tuuheuttava ei ainakaa toimi mulle. RAAAR!

Nyt, bileet! ;D (=Pyykkiä koneeseen ja suihkuun!)

2 kommenttia:

  1. Brace yourself, my comments are coming :DD Oon tosiaan opparia kirjottanu nii en oo ehtiny lukee juuri ollenkaa ajatuksella bloggerin antia :/ Mut nyt ku se on valmis nii pääsin taas tänne takas :D

    Ja ei mulla muuta ollu ku että jos hyvää shampoota ettit nii Aussiella on monenlaiselle hiuslaadulle hyviä aineita, ja Keskisellä ne on muistaakseni aika halpojakin :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpi varmaan sitä seuraavaksi testata! Nyt mulla oli tota hienoa suomalaista = instant hilse. -.-

      Poista