maanantai 20. lokakuuta 2014

MyRrrrR

66,8kg -> 68,2kg
+ 1,4 kg

Kolmen päivän mässyt! Muuten ei silleen ylipaljoo tullu syötyä mutta eilen! Herrajumala mikä olo oli ku vedin 100 grammaa sipsuja, dippiä, kissinkieli suklaata ja parit jaffa keksit! Ja vielä illalla! Tuli nii häjy olo että menin jo ysiltä nukkumaan xD 
Ja tais muuten olla kahden päivän rapulaki, hyh. Kuolema meinas tulla sunnuntaina töissä. ja voi sitä päänsäryn määrää lauantaina, ei pystyny oikeestaa liikumaan yhtään ettei heti ollu joku tulossa ulos pääkopasta. :''D Mutta ei onneksi tarvinnu laatoittaa, yay! :D 

Jyväskylä reissu meni hyvin, vaikka tuntu sillo keskiviikkona ku tultiin takas että olis rapula vaikka mitää juanukkaa xD Väsyttää toi kaupungilla kävely. 
Tarttu sieltä mulle mukaan uudet kollarit, sukkahousut, proteiinipatukka ja yks neulos. :3
Toki sorruin maistaa Teemulta ranuja ja haukun hampparia ku käytiin Burger Kingissä pyörähtämässä. perkele ku siellä ei ollu salaattia nii kahtoin sit vierestä.. 
Cannibal Corpsen keikka oli awesome! Paitsi jonkun/joidenkin tukat oli koko ajan mun silmillä ja kyynärpäästä sain pariin otteeseen ja varpaatkin sai osumaa xD Olin kyllä välillä semmoses transsis et toljotin vaan sitä laulajaa ja sit ku biisi vaihtu nii sitte vasta heräs. :D 
Aeon

CC

Ihan normaaleja me ollaan.
Ja nyt mun tekee koko ajan mieli suklaata ku niitä kissinkielejä (kissinkielijä??! suomenkieli hallussa) jäi eiliseltä. :l Ei sais olla kaapissa mitää hyvää, menee hankalaksi muuten! :l 

Nyt mä meen kahtoo sarjoja taas kiinni, viime viikolla niitä ei kerenny pahemmin kahtoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti