torstai 25. syyskuuta 2014

~*Worrying won't stop the bad things from happening, it just stops you from enjoying the good.*~

Tää päivä alko pienellä säikähdyksellä. Näin niin toden tuntuista unta jossa söin suklaata! Siinä unessakin olin että mitä vittua, miks syän suklaata?! Ja kun heräsin olin että EEIIIIII, miksi söin suklaata. Meni hetki tajuta että se oli vaan unta xD 
Ja se suklaa oli noita kissankieli pötkylöitä :D 
Noin on kyllä niiiin hyviä :3 Löytyisköhän niitä jostain kaupasta... ;) 

Töissä oli taas vähän helpompi päivä, vaikka pääsinkin oksennusta siivoomaan -.- Ja syy löyty roskiksesta, tyhjä kossupullo. :----D 
Töissä meni alas puolikas skyr ja pari kuppia kahvia, yksi kuppi maidon kera. 

Kotona sit söin näinkin houkuttelevaa "moussea"
Maistu ihan suklaapuurolle, jos sattumia ei lasketa mukaan. :--D
Nyt oonkin sit vaan ollu koneella, toki piti vähän naamaa hoitaa ja nyppiä kulmat ja kattoo yksi jakso The originalsia. Seuraavaksi metsästän netistä kaikkien aikojen kosinta ohjelman. Siin oli ekassa jaksossa ollu Ilmajokelainen niin senkin takia kiinnostaa <:D  

Mä oon yrittäny vähän säännöllistää tätä mun syömistä, mutta eihän se aina onnistu töiden takia. Neljän tunnin välein ku söis. Eilinen meni kyl aikas nappiin, ei tehny illalla yhtään mieli mättöä tai ahmia ruakaa naamaan. Vieläku oppis siihen aamupalaan... Yleensä syön töissä ekan kerran siin kahdentoista pintaan jos on kymppi vuoro, mut jos on kasin vuoro niin syön siin puoli kymmenen maissa. 

Jhoo. jospa laittais "värin" päähän ja ryntäis suihkuun tässä välissä. :-) Huomista odotellessa ku mieheke tulee kotiiin \o/
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti