maanantai 4. marraskuuta 2013

71,8kg

Tosta noin joo. Niin hankalaa taas tää aloittaminen ettei tosikaan. Hiilarit ja sokerit on vaan liian hyväskää :< 
Ja koska mulla ei oo oikeestaan mitään kirjoitettavaa, vastaan tohon haasteeseen minkä Kati mulle laitto! Tosin en haasta ketään, kun eipä oo nuita bloggaaja kavereita. :D
Ja en keksi niitä uusia kysymyksia, ofc.


1. Kerro 11 asiaa itsestäsi.
2. Vastaa haastajan 11 kysymkseen.
3. Keksi 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haasta 11 muuta ja kerro keitä he ovat.
5. Ei saa haastaa takaisin.
 
1. Oon erittäin eläinrakas. Tahtoisin esim. pari kissiä, minipossun, siilen, mopsin näin ensalkuun lemmikiksi ^^
2. Oon allerginen kisseille ja koirille :(
3. Musiikkia on pakko kuunnella joka päivä! Mieluiten semmosta mistä tykkään. ;)
4. Oon patalaiska. Ja sen näkee kämpästä. Ja olemuksesta muutenkin.
5. Oon tosi huono rahan kanssa. Harvemmin sitä jää säästöön, mutta toisaalta, eipä oo paljoo mistä sitä voiskaan jäädä.
6. En vieläkään tiedä mitä haluan tehdä "isona". En nyt kuitenkaan suunnitellu olevani Keskisen hotellia siivoomassa loppuelämääni.
7. En oo voinu sietää lapsia kunnes nyt vähän kypsemmällä iällä on alkanu pyörii kaikki perhe jutut mielessä. ;) Mutta sen ajankohta ei kuitenkaa oo vielä piiitkäään aikaan.
8. En omista ajokorttia :(
9. Mulla on aika hirvee nauru. Tai mulla on aika monta naurua. Mut semmonen kunnon röhönauru jota en saa aina loppumaankaa... Aika hirveetä. :D
10. Oon tällä hetkellä aikas onnellinen. ;)
11. Tykkään kuluttaa aikaani sarjoja kahtellessa.


No olipas taas mielenkiintoisia ja itsestäänselviä faktoja :--D

Ja sitten Katin laatimiin kysymyksii!


1. Minkä biisin koet parhaiten kuvaavan luonnettasi ja itseäsi yleensä?
APUVA! En mä tiiä?! :D Onko semmosta biisiä edes :o

2. Kerro jostain omituisesta tavastasi, jota et ole huomannut kellään muulla olevan.
Hö, no ei mulla oo semmosta. Paitsi se kurnutus, mut tiiän ainakin yhden tyypin joka kans sitä on tehny, en tiiä tekeekö enää. :D Mut vastaan silti kurkun kurnutus! :D

3. Keräiletkö jotain erityistä?
No nuita kynsilakkoja ja hajuvesiä on aikamoinen arsenaali :o Mut en mä  niitä silleen keräile, kuha ostan ku tulee joku nätti/hyväntuoksuinen vastaan. :)


4. Uskaltaisitko lähteä avaruusreissulle kansainväliselle avaruusasemalle, jos tilaisuus tulisi vastaan?
Riippuu kauanko siellä pitäisi viihtyä :o Ja kyllä houkuttais mutta sitten taas, mulla on korkeanpaikan kammo.. Ja astmaatikkoja ei varmaan päästetä? :D Vastaan silti kyllä. :)

5. Jos tähänastisesta elämästäsi kirjoitettaisiin kirja tai novellikokoelma, mikä olisi teoksen nimi?
Santeri.

6. Oletko ollut koskaan ihastunut fiktiiviseen hahmoon? Jos olet, niin kuka hän on ja mistä sarjasta/leffasta/tms. ja tietenkin - miksi juuri hän?

Höhöhöhöhöööö, näitä olis varmaan useampikin mutta sanotaan nyt että tohon Dr. Who sarjan tohtori numero 10. ^^ Koska se aksentti, huumori, silmät ja muutenki hahmo niin symppis että aaawww :3 <3

7. Kutsuvatko kaverisi, sukulaisesi tai muut tuttavasi sinua lempinimillä? Millaisia nimiä sinulle on keksitty?
No tuorein on tämä Santeri jonka Mirka mulle anto. :D Zannaksikin joskus kutsutaan. Ja Sanbaba  oli jossai vaiheessa.. :D

8. Mille asialle olet viimeksi revennyt hallitsemattomasti?
Eh, en muista olisinko tossa viikonlopun aikana jolleki... ;D

9. Millaisista asioista koet saavasi henkistä energiaa? Ihmisistä, harrastuksista vai kenties jostain muusta?
Henkistä energiaa? No Teemusta nyt ainaki ja kisseistä :3 Ja tietty musiikista. Ja ystävistä <3. Ja toki siitä et saa jotain vihdoinkin tehtyä ja voi olla edes vähän aikaa tyytyväinen itteensä. :)

10. Kerro, mikä paras perunalastulaatu. Voit kertoa myös lempidipistäsi, jos sinulla on sellainen.
Laatu? ööööööö. Tykkäsin ainaki nuista Lay's:in sipsuista, olivat mukavan rapsakoita ja eivät liian suolaisia. Lempparidippi on ehdottomasti tua American dippi :3 Kyllä tuliki nälkä ku alko tätä pohtimaan.. <:D

11. Viimeisin heräteostoksesi?
Höhöhö, kynsilakka ;D  Semmonen kultanen missä on punasia hippuja seassa, kunnon joululakka :3


Puuuf, siinäpä se. :D ymmärsinköhän kaikki kysymykset oikein? :D no mutta näillä mennää.
Seuraavaksi family guyta vahtaamaan ja odottaa miehekettä kotio, lupas tehä sapuskaa ;--D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti