torstai 14. marraskuuta 2013

Tuituitui :3

Oli kiva lähtee aamu kasiksi töihin ku ulko-ovella odotti tämmönen otus :3


Myöhemmin mulle selvisi että oli jonkun naapuriperheen uusi kissi. Itteä vähän epäillytti ku se oli pihalla tohon aikaan ja ku täällä ei sais pitää kissejä vapaana, eikä koiriakaa. Raukka niin pieni. :3 kovasti halus tulla sisälle ja rapsutuksia. Meinas lähtee mun perään töihinkin. :'D
Mun mielestä se oli poika, mutta Pepiksi nua tenavat tossa pihassa sitä kutsu. o_O Tiiä sitten.

Työpäivä meni olevinaan nopiaa ja töiden jälkeen marssin kotia ja vaihdoin vähän kuteita ja sit siskon ja äiteen kanssa kaupoille. Piti hakee vaan lady gagan hajuvesi joka oli tarjouksessa.... Mut kummasti 50€ sinne kuitenkin meni.. O_O
Niin hyvää laatua. Mutta niin hyvää tuoksua :3

Yritin asentaa pihavalotkin. Mutta tädäää! Eivät vissii olleet ku yhden talven valot, ei tapahdu yhtään mitään lampuissa. :( Pitää nyt viel odottaa mieheke kotii ja käskee sen kattoo sitä, jos sais toimii. Jos ei, nii kauppaan ostaa semmoset ihanat roikkujaiset aaaaaa! >:D Ja ehkä punaset, uuu! :D

Nii joo, nyt löysin itelle sallitut sipsit! Justiin ku kävin ne kinkkuleikkeet ostamassa ;D
Kaikkia kolmea makua piti ostaa; paprika, barbeque ja sour cream & onionia. :) Mä oon niiiin onnellinen! :D Nyt on karkkia ja sipsuja, vielä se suklaa ;D  Nuissa on 100grammaa pussis, ja yhdes pussis on 440kcal ja hiilareita sen 26grammaa! Ja proteiinia tosiaan ton 45grammaa! Että ei varmana tuu yhtä pussi pötköön syötyä! :D Nuita on sit kätevä ottaa töihinki messiin ku tuloo sitä suolavajetta ^^,  

Nyt väsäämään kanasalaattiaa, nam nam! ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti