maanantai 28. lokakuuta 2013

Baby I am back!

Täällä taas o/  Minkälaisella menestyksellä tällä kertaa, saas nähä.
Oon laiska enkä jaksa luntata mikä oli viime paino ku tänne kirjoittelin, mutta tänä aamuna se oli 71,0kg.
Ja muutenkin laiskottaa joten en jaksa paljoo kirjootella. :D

Alku on ainakin hyvä, ottaen huomioon miten oon täs melkeen kk syöny. Nii ja oon aloittanu tekee jotain pieniä lihastreenejäki, pää asiassa justiin selkä ja vattalihaksille.  Ihan hepposesti vaan alottanu ja teen toistoja pitkin päivää ihan miten kerkiää ja jaksaa. :D Mut aina on hiki pinnassa ja syke jossai taivaallisissa lukemissa.

Tän päivän ruuat on ollu vesi, kahvi, raejuusto, kinkkuleikkeet ja lohi aurajuustolla ja valkosipulikastikkeella. :)
Huomenna pitäis takas töihin, olin viikon lomalla tässä kivasti. Tuli käytyä Tampereella alkuviikosta ja lauantaina käytiin teemun kaa kahtoos Herra Ylppöä. :) Nyt mä siirryn sohvalle ja kahtomaan Family guyta! :D



1 kommentti:

  1. Nonni, tervetuloa takaisin! Tässä on sulle haaste tervetuliaislahjaksi: http://satunnaistaselitysta.blogspot.fi/2013/11/kevyt-7156-merkin-mittainen-vastaus.html :3

    VastaaPoista