tiistai 14. huhtikuuta 2015

Mörmör :)

Tätä pitää kuunnella sitte volat kaakossa ;)

Mistähän sitä aloittais. :D Noo, oon positiivisesti yllättyny että oon jaksanu tehä sitä treeniä! Vaikka jos joku näkis mitä tekisin niin tulis kommenttia että "eihän tua määrä missään tunnu/näy/vaikuta" mutta kyllä mulla vaan tuntuu ja omasta mielestä näkyykin. :D Muut liikunnat onkin sitten jääneet pois joka sileen harmittaa, mutta onneksi töissä on saanu edes vähän sitä aeroobistakin liikuntaa ;) 
Ruokailut on sitten ollu taas mitä on koska no mani. On niin ikävä maitorahkaa :(( Tänään oli pakko käydä pari purkkia hakee! 
Niin ja se vaiva mihin söin antibiootteja on nyt parantunut, jee! Toivottavasti ei enää tulekkaa! 

Tossa kun lopetin ton laihdutuksen niin oli kyllä ihan hirveet mielialanvaihtelut. Itkin tota mun mahaa ku se on tommonen löllö ja turpea. Ahdisti ihan hirveesti ja päälle viikkon ajan mulla ei mikään muu pyörinytkään päässä ku toi maha ja että saanko mä sille koskaan mitään tehtyä. Mietin että oliko tosta laihduttamisesta nyt mitään iloa kun maha on nyt tommonen löysä, sillo ku oli läskiä enemmän niin se oli sentään kiintä eikä heilunu tyyliin tuulessa. Ja että en vieläkään voi pukeutua niin miten haluaisin koska ihmiset on netissä tullu kysymään että "kuinka vanha sun lapsi on" ja "kuinka söpö maha, kuinka pitkällä oot?". Että sillo satakilosena pukeutui  telttoihin niin sama kaava jatkuu vieläkin, tosin pienempiin tellttoihin. 
Noh, onneks ei enään ahdista niinkään, tosin silloin ahdistaa ku toi aineenvaihdunta ei toimi ja maha vie naista, eikä nainen mahaa. Oikeesti välillä tuntuu että napa irtoaa. :D Että se onkin sitten seuraavan lääkärikäynnin aihe, toi aineenvaihdunta. 

Mutta kyllä tänne ilon aiheitakin on riittäny! :) Nimittäin oltiin naisten kanssa Sjoen yössä viikonloppuna ja voi jeesus, sai taas nauraa xD Ja tanssia <3 ja ja naiset yllättivät mut ihan totaalisesti! Iha rauhassa otin selfieitä (;DD) Sarppasen uudessa ihanassa kodissa niin yhtäkkiä naiset tuloo mun selän taa komeat virneet naamalla ja mä olin et mitä mitä, miksi ne mua nuin kattoo et onko mun naamassa jotain! :-----D Sitte alko onnittelulaulut raikaa ja mä olin ihan O_____O ja ojentivat mulle kortin jonka välissä oli lippu SolarSound festareille!! Piti oikeen itkeäki :D Kyllä ei voi muuta sanoa ku rakastan nuita naisia <3 Sain myös "hippi"arskat jotka kuulemma sitten pitää laittaa festareille ;D 


Nyt olis taas treenin aika o/

1 kommentti:

  1. Tässä ois jos kiinnostaa lukasta.. :) koskaolen.blogspot.com ;)

    VastaaPoista