maanantai 10. marraskuuta 2014

Niinhän se menee..

Että sitä saa mitä tilaa! Eilinen meni täysin läskiksi; illasta vedin vielä napaan jäätelöä ja ainaki 100 grammaa sipsuja :)) 
Mutta on paino kuitenkin 100 grammaa vähemmän kuin viikko sitten xD 
64,8kg -> 64,7kg
Tosin, mä kävin viiikolla jo 63 alkuisellakin luvulla. Mäku haaveilin että jouluun mennessä painaisin sen 60kg, mutta taitaa jäädä haaveeksi ku pitää olla niin perso kaikelle hyvälle ja itsekuri pettää! 
No mutta, onneksi tänään oli tilipäivä niin nyt on kaappi täynnä turvallisia ruokia! Ja proteiinipatukoitakin ostin, niissä oli 120-125kcal/patukka ja hiilareita sen 10-12grammaa. :) 

Aamu tänään alkokin mielenkiintoisesti. Puhelin ei hälyttänytkään 6:45, vaan heräsin siihen ku Teemun puhelin huutaa klo 9:00. Ja mullahan olis työvuoro alkanu kello 8! xO Laturi ei ollu ladannu mun puhelinta joten akku oli tyhjä.  -.- Tänään kävinkin ostaa uuden laturin, perkele ku sekin maksaa 20€! Ja olin siinä toivossa että tossa laturissa olis ihan hyvän mittanen johto ku oli semmonen kelattavan mallinen. PASKAT! No, on se vähän pidempi mitä tua mun HTC:n omalaturi, mutta ei läheskään niin pitkä ku mitä mä oon nyt käyttäny, Samsungin laturin johto. 

Ruokapuolella käydessä törmäsin kivaan juttuun joka piristi kyllä tämän työnaisen päivää. :3 UUSI NEMI! <3 Senkin hinta taas noussu, oli semmoset kivat 11€.. Mutta pakko ostaa!

Niin ja tavarapuolelta tarttu mukaan uusi tuoksukynttiläkin :3 
Niin hyvää tuoksua :3
 Tän päivän syömiset on ollu taas jotain niin plääh! 
maitorahakan loppu jossa mansikkakiisseliä
yksi ruispuikula
raejuustoa kolme ruokalusikallista
3 sipsiä 
pala perunarieskaa
+kahvit ja vedet

Höhhöh. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti